joi, 9 mai 2013

Am pus pause

  N-am mai scris de mult timp pe blog, nu din cauza lenii, ci pentru că timpul pe care-l avem/am îl folosim/esc în alte scopuri.

  Am început să mă desfac uşor-uşor de tot ce mă înconjoară, fac asta câte puţin în fiecare zi, şi trag tare de suflet cu-un lung oftat de parcă aş da acum colţul (fie vorba între noi, de multe ori îl dau).


 
  Am pus pause, ca şi când ar fi sunat telefonul când mă "geimuiam", am ieşit din bula de plastic imaginară...şi-acum mă pregătesc s-o iau de la capăt. Ştiam deja că mă învârt pe-o stradă interminabilă, dar mi-a fost dat să văd şi alte străduţe interminabile, bine şerpuite...Ca beţivii ăia din autobuz noaptea, care se clatină şi lasă un parfum primăvăratic în urma lor, adică sunt normali, în schimb eu...sau atunci când visam pe unul dintre scaunele autobuzului şi tot ce-mi doream este să prindă aripi, să ajung mai repede la destinaţie, dar s-a auzit poc-ul puternic în fun**/spatele autobuzului şi-a trebuit să prind eu aripi mergând pe jos până la următoarea staţie.

  Ei na, şi ce? Asta-i drumul. Să vezi burţi neterminabile, cozi nelimitate ca minutele de la orange, fuste mini şi dresuri rupte, ţigări şi sticle de bere-n drum, mirosuri primăvăratice, fetiţe ce strigă după tine puse de tatăl lor "eşti gagică"...aşa uşor ca astenia de primăvară, mă pregătesc de next level: vara (!!) - grătare şi flegme.

2 comentarii: