duminică, 24 februarie 2013

"The impossible"- un film despre viaţă

  Nu de multe ori mă impresionează atât de mult un film, indiferent de subiectul tratat, de actori, de cât bine este făcut sau cât de cunoscut este.
  Ieri am vrut să văd un film. Şi pentru că nu sunt o fană înrăită a filmelor, neavând nicio idee, am apelat la google. Printre filmele cu o notă destul de bună, un film ce se încadrează la dramă, acţiune, suspans şi familie, google a găsit filmul The impossible. 


  Filmul este făcut după tragedia din 2004, când un seism submarin a avut loc în Oceanu Indian şi care a provocat tsunamiul. Cu siguranţă vă reamintiţi de cea mai mare catastrofă naturală. 
  Subiectul filmului se învârte în jurul unei familii, care în acel moment era în vacanţa în Thailanda. 

  Incipitul filmului este, cum vă aşteptaţi, plin de floricele (nu popcorn) şi voie bună, fac o paranteză mai lungă aici şi citez: e plictisitor! Da. Începutul poate fi considerat plictisitor dacă nu ştii despre ce este filmul, dar cadrele se schimbă repede şi după circa 20 de minute eram deja în...apă (eu de plâns, actorii la propriu). De aici începe tragicul şi toată acţiunea ce te ţin cu sufletul la gură. Familia respectivă este formată din Maria (Naomi Watts), Henry(Ewan McGregor) şi trei copii. Maria, mama lor, se pierde cu Lucas, băiatul cel mai mare. Trec prin multe încercări la care-i spune viaţa. În tot acest timp, tatăl lor face tot ce îi stă în putere să-i găsească. 

  Mai multe despre film nu vreau să spun pentru că stric tot farmecul. Concluzia la care am ajuns eu a fost că filmul îţi dă o palmă la propriu vorbind. În spatele lui se ascunde o lecţie de viaţă, lecţie pe care de multe ori noi o uităm din diferite motive Nu e uşor să vezi un spital plin de oameni care ţipă, se plâng şi se vaită de durere. Nu e deloc uşor să cauţi cu disperare o persoană, ea să fie lângă tine dar...să nu o vezi. Cam aceste lucruri ilustrează filmul. 

Acum tac. Îl recomand cu căldură!


2 comentarii:

  1. Am mai auzit de el, chiar azi il voi cauta . Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-ai pentru ce. Eu îţi mulţumesc pentru vizită.

      PS: Vizionare plăcută !

      Ștergere