duminică, 13 ianuarie 2013

Departe de mama


atât de frumos 

a fost când m-a luat vulturul
în zbor şi m-a lăsat să cad
de la întălţimea norilor care plângeau
pe obrajii mei precum plang nou născuţii

atât de frumos
a fost când toate femeile purtau în braţe
florile mărului lui Adam şi se întrebau
dacă e rai sau iad

atât de frumosă
eşti când te privesc prin stricla apei
şi-mi amintesc cum îmi mângâiai părul
şi cum îmi cântai fără încetare
ca eu să dorm pe pământ
fără lacrimi

căci numai în nori pot plânge
departe de mama.


Pictură  COTFAS DOINA

3 comentarii:

  1. Ma bucur ca ai ales;o pictura de a mea ,reprezentativa;
    ai poezii f, frumoase expresive,
    iti trimit link-ul la blogul meu de picturi;
    http://cotfasdoina.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc! Picturile dumneavoastră sunt insufleţite. Toate îmi transmit ceva.

      Ștergere
  2. ai poezii superbe!
    iti trimit si eu blogul meu de poezii[de,,,am ajuns de la pictura,,,la poezie;]
    http://cotfasdoinapoezii.blogspot.ro/2013/12/16-poezie-cine-esti-tucine-suntem-noi.html

    RăspundețiȘtergere