joi, 15 noiembrie 2012

Lumea asta face riduri şi cearcăne

  Cred ca mai toţi ne-am confruntat cu ambuteiaje din trafic, aglomeraţia din autobuze, metro, stat "la coadă" minute bune pentru un covrig şi altele, bineînţeles.

  Se zice că o cauza majoră a ridurilor, pe lângă bătrâneţe, este râsul. Acest râs se aseamănă perfect cu poezia lui Nichita Stănescu "Râsu'Plânsu", nu? Ei bine, rămân sceptică la acest râs pentru că de fapt, mai devreme sau mai tarziu, se tranformă inevitabil în plâns.
  Ca şi ziua de astăzi, de exemplu...în autobuzul cu care am mers vreo 40 de minute, nu am mai râs. Pe lângă faptul că autobuz era plin, traficul greu, o doamnă-domnişoară vorbind cu o alta se-ntreba cum de cei care lucrează la noile staţii de metrou în Drumul Taberei au putut să facă aşa nişte "găuri mari". Oare cum? Şi voi vă întrebaţi, nu?

   Şi eu m-am întrebat dacă să plâng sau să râd. N-am făcut niciuna, nici alta. M-am uitat pe geamul autobuzului -aşadar un alt cadru, o altă acţiune- unde o domnişoară împărţea nişte pliante, toate bune până acum, numai că un şofer care cu siguranţă îşi iubeşte mai mult maşina decât soţia şi-a spălat parbrizul şi totodată, şi faţa domnişoarei cu pliantele. Urât !

  Şi-acum mă întorc de unde am plecat, nu-i aşa că lumea asta face riduri şi cearcăne ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu