luni, 12 septembrie 2011

Mai dă-mi 3 minute cu chip de 7 ore.


Uneori trecutul nu ne lasă să ne vedem de prezent.Deageaba constiinta noastra umana ne conduce pe strada prezentului, daca totul din jurul nostru tipa la noi si ne reproseaza ca avem ceva de incheiat.In dimensiunea noastra infima de oameni, in partile noastre exterioare totul trece spre a incheia trecutul, insa pasind in prezent cu un trecut neincheiat, viitorul nu ne primeste.
*
N-am facut pact cu nimeni si nici n-am sa fac, decat daca acel nimeni sunt eu.
**
Daca inchidem ochii si privim in interiorul universului nostru, descoperim ca nu exista timp si nici spatiul nu este.Totul prinde contur in mintile si-n sufletele noastre.Noi am dat forma anilor, lunilor, saptamanilor, zilelor, orelor, minutelor...
**
Eu vreau ca minutul meu sa tina de luni pana luni, ce ma opreste sa nu profit de al meu maret minut?
***
Universul inconjurator este metamorfozat de oameni in materialisme necugetate din care mintea si sufletul uman a invatat sa se hraneasca.Imaginati-va ca furnicile ne vad pe noi ca pe niste monstrii neincapatori pe musuroiul lor si plini de ei.Raportandu-ne la Univers, el ne vede pe noi ca pe niste furnici, numai ca el ne construieste musuroiul dar tot monstrii neincapatori ramanem.
****
Si ca sa nu ma pierd printre randuri, mi-as permite sa fac pact cu mine, sa inchei un armistitiu cu Universul si sa-i mai cer o data inca 3 minute, care sub limbile ceasului s-au machiat in 7 ore necugetate care au hranit suflete..
spre a prinde viata.

4 comentarii:

  1. Mereu vor aparea probleme, suntem oameni si multe lucruri depasesc capacitatea umana. Dar lucrurile nu se opresc aici...

    RăspundețiȘtergere
  2. Exact.Important este sa stim cum sa trecem peste toate probeleme, incat sa ramanem cu ce-i mai bun din ele.

    RăspundețiȘtergere
  3. Toate lucrurile se intampla cu un motiv.

    RăspundețiȘtergere