luni, 20 decembrie 2010

El si ea II

1. Muza-i era, ea.
Si limita si timp.
Intre doua batai pe un perete
Se strivea o umbra de regrete

2. Si daca ea l-ar fi strigat,
Cu luna-n spate el ar fi venind,
Cu viteza luminii ar fi zarind-o
Si umbra ar fi devenind clipa.

3. Ea, un soare a soarelui
Sclipire rupta dintr-un picur,
Cu fire de iarba-n loc de par
Cu doi obraji arzand, ulterior

4. El, o parte a lunii,
Un Zeus al lumii.
Un inger cu o coasta de drac,
Cu doi ochi cat zece de ac.

5.Timpul, dusman al lui
Timpul, iubitul ei

6. Ea, se facea nevazuta cu ziua
Se dorea venerata ca noaptea
Tresarea cand pleoapa i se inchidea
Caci ochii lui nu-i mai putea vedea

7. El, atotputernic la pleoapa ei
Privea de sus, supus
Cand ochii ei ii deveneau grei
Si tot ce-l incurca era iubitul ei

8. Cand cerul prinsese culoare in noapte
Iar soarele si luna isi vazusera privirea
Si el si ea scapasera o clipa
De sub stapanirea timpului care dormea

9. Dorind frumusetea clipei
Au dat de urat, dormind
Sperand la iubire,
S-au intalnit cu ura
Aspirand la pace, au dat de razboi

10. In fata timpului ce statea in loc
Ei doi formau un corp,
Desprins din basme cu fantasme,
Ne mai avand nici o cale de mijloc.

5 comentarii:

  1. m-ai derutat putin cu schimbarea asta din black in maia :), dar mi-am revenit - iti sunt dator cu un raspuns: cea mai pregnanta amintire "olfactiva" din copilarie a ramas mirosul de brad - automat, cand ai mei cumparau bradul de craciun (intotdeauna pe 22 dec) bucuria mea nu era sa impodobesc bradul ci sa..il miros! si in dimineata de craciun, cand ma duceam rapid sa gasesc cadourile, cand intram in sufragerie ma "izbea" acel miros de brad - anii au trecut, iar mirosul asta a ramas intiparit in mine..si un mic secret: atunci cand am facut poza asta, inainte am mirosit bradul :) Merci frumos de urari, la fel si tie!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Madalina, o cearta cu timpul in care se ascunde si sentimentul de ura.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am cuvinte atât de frumoase, ca să pot descrie cât de superbă poate să fie.
    Tocmai m-ai omorât doar din cuvinte.

    RăspundețiȘtergere