miercuri, 13 octombrie 2010

Provocare.

Te provoc sa ma alegi!
Te provoc sa ma intelegi!

Nici nu stii cum un om poate sa vorbeasca despre sine,
Cu-n "sunt" rostit de o siguranta stimata,
Cu-n "eu" spus dintr-o gura ce se dorea miscata deodata.
O apasare intr-o privire atintita,
Ce statea sa fuga din doi ochi, orbi.
O mana ametita, ce se misca aidoma frunzelor in bataia vanturilor,
O minte beata ce visa la lucrurile mari, aidoma vreascurilor.
Isi vorbea: "-"Eu" si "sunt".Sunt eu.Eu sunt."

Te provoc, ma intelegi?
Te provoc, ma accepti?

7 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Madalina, este (important) doar "a fi".Tristetea o poti spala cu opusul ei. >:d<

    RăspundețiȘtergere
  3. >:d< Multumesc . Eram trista din cauza unui tip dar ... mi-am dat ca nu se merita

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar ma gandeam cum revin pe aici :) Daca mai restrictionezi da mi invite :) te pup

    RăspundețiȘtergere
  5. Ahh, scuze.Sigur ca-ti dau, dar sper sa nu se mai intample.Mi-am recuperat echilibru, acum incerc sa-l mentin.

    Te pup si eu.

    RăspundețiȘtergere
  6. Te accept si te inteleg! copil ...

    RăspundețiȘtergere