duminică, 12 septembrie 2010

Sunt doar un suflet.

Am tot.Cu sufletul*

N-am ochi.Sa privesc oamenii,
pentru ca ei mi-au furat
ochii si m-au lasat cu doua
puncte negre in vaz.

N-am gura.Sa-ti spun
ce ma doare si cat de tare doare
ca n-am ochi, ci doua puncte negre
pline ochi.

N-am limba.Sa-ti cant cuvantul
ce-l indragesti si glasul tau
ce-l umbresti cu vorbe
desprinse din gura unui zeu.

N-am nas.Nu-ti simt mirosul,
n-am cum sa-ti indulcesc glasul.

In schimb am inima care-i
irigata de un sange dulce,
inmiresmat, ce-l gust,
caruia-i vorbesc si pe care-l simt
involburat.


7 comentarii:

  1. Deosebite versuri!...ce valoroase sunt cuvintele! deschid suflete, infrumuseteaza si le hranesc cu adevarat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos si adanc .Sa iubesti e cel mai frumos ,dar atunci cand dragostea de inghite cu totul trebuie sa faci un pas inapoi.O poezie ce trezeste sentimente.Felicitari.

    RăspundețiȘtergere
  3. frumoasa si asta.
    pot spune ca deja am citit mai multe poezii decat in intreaga mea viata..dar ca sa nu parem stupizi, pot spune ca esti cel mai citit autor roman de catre mine :)
    Great!

    RăspundețiȘtergere