sâmbătă, 4 septembrie 2010

Doi de tu in tine.

Hai!Apuca-ma de mana mea goala pe care vantul mi-o indoaie, prinde-te de bratul meu ce se aseamana cu o mica ramura a unui pui de copac abia inverzit, spune-mi "tu" si nu vorbi de un "eu" ca nu-mi face bine doar lasa-ma sa cred ca suntem doar doi de "tu" intr-un tine.Tine-mi minte parul ce se zbate-n vantul care-l strabate.Adu-ti aminte de ai mei ochi, ca doua stele ce sclipeau si se luminau numai atunci cand tu te uitai, simte-mi glasul care nu-ti canta niciodata, ci doar iti spunea povesti si te adormea cu o soapta.Observa-mi pasul cum calca iute spre tine, fuge si nu stie pe unde fuge.Uita-te la silueta stramba sictirita ce e alba in intuneric si intunecata in alb.Vezi, aripile se fac din dorinte arzatoare, doreste-ti sa le vezi si le vei vedea.Crezi, de vei vrea sa vezi apoi va trebui sa crezi ca sa le vezi, pe aripile ce s-au nascut din cenusa reveriilor. Stii? E doar o umbra a ceea ce-ti doreai tu sa fie. Acum deschide ochi si strange-mi bratul gol.


10 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. P.S: o sa continui sa te citesc :P
    copil....

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  7. @The Shadow: Black, nu mai este demult un copil. Eu sunt copilul din ea ! Multumesc, continua sa ma citesti.

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte frumos copil ... vreau sa iti vad pasii cum alearga...si sa simt mana stransa...sper!!!

    RăspundețiȘtergere