vineri, 27 august 2010

Sunt doar eu.


Sunt doar eu, una
ce ma minunez de-o frunza
care-mi place s-o prind cu mana
ca sa-i simt culoarea si sa-i vad forma
Cu cei doi ochi ai mei, te vad
pe tine frunzo care cazi din copac.
Cazi spre mine ca eu sa te prind,
sa-ti atenuez caderea
sa nu te calc cu picioarele mele goale
si nici sa nu te strivesc cu pasi mei grei.
Ma lasi sa te prind cu mana,
ca te bucur de mangaierea mainii mele
ca sa te simt galben-galbuie.
Ma lasi sa te las in voia vantului
ca oricare ar fi el, de oriunde ar batea
tu tot la mine vei veni.
Esti galbena ca luna in seara precedenta,
ai fost si verde ca un mar tanar, insa ti-ai pierdut culoarea.
datorita timpului ce trece, cu sange rece si praf, peste noi.
Ai imbatranit, frunzo.
iar o data cu tine, fac si eu asta.
in gand, in minte, fac si eu asta.


2 comentarii:

  1. acum ca vine toamna o sa ai inspiratie pe deplin :)
    ----
    daca nu ar face bine pe lumea asta, as scapa de insecte si inca cum!

    RăspundețiȘtergere