luni, 2 august 2010

Ganduri pentru tine.


Inevitabilul se produce cand in jur se naste nesiguranta din prea multa iubire.

Atingi cu mana cerul, treci ochi peste el si simti ca ai trecut prin cer.Te trezeste roua, lumina soarelui si culorile cerului.Te trezesti la realitatea care te face sa te zbati pentru ceea ce vrei.Gasesti motive.Le ai.Eu, tu, noi.Gresesti si nu stii unde gresesti.Te caiesti si nu mai ai cui sa te caiesti.Faci prea multe sau prea putine, dar niciodata nu stiu cum si cat.E usor sa pasesti pe un pamant fara sa-ti dai seama ca ai darul de a pasi pe el.Lucrurile trec cu viteza secundelor si cand constati lucrurile este deja prea tarziu.Te incarci cu energia unui copac si stii ca intr-o zi vei da rod ca si el.Te intrebi "cand?" dar gandurile nu-ti mai raspund.Te lasi purtat de val si cand te dezmeticesti te vezi cum cazi in aval.Vrei ce poti sa duci si chiar mai mult.Plangi ca sa te descarci.Plangi ca sa uzi pamantul dat tie mostenire ca sa-l murdaresti cu ale tale emotii.Mergi prin noroi.Te agati de tot ce crezi ca te tine, insa constati ca nu te tine si trebuie sa-ti dai drumul.O faci.Regreti, nu!E o lasitate sa regreti.Mergi mai departe.
Te nasti, traiesti si mori.

Dar eu?Eu, nefericita de mine, regret ca te-am si ca m-am ..Tine-ma, te rog!

4 comentarii:

  1. A trecut ceva timp de cand n ai mai postat :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi este mai greu, pentru ca nu-s la locul meu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Din prea ori foarte, da-mi voie sa te rog. Sa te tin strans-aproape !

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma mir ca nu poti posta din cauza starii de spirit. Credeam ca cele mai inspirate combinatii de cuvinte vin in momente ca acestea.

    RăspundețiȘtergere