joi, 8 iulie 2010

Dragul meu..


Ahh, Doamne!
Mergeam intr-o zi.Nu stiu pe unde, defapt stiu dar nu conteaza.Am dat de un bun prieten.Il cunosteam de cand eram mici.De cand ne stropeam cu apa.De cand ne fugaream si aveam genunchi de culoarea prunii.De cand ma tinea in brate si fluturii imi invadau stomacul.Ce vremuri!
Insa acum..acum era trist.M-a surprins.Il cunosteam de ceva vreme, chiar daca nu-l mai vazusem de ceva timp, si nu-mi parea o persoana care stie ce-i tristetea.Nu fusese trist niciodata.Nici cand ne-am despartit la intersectia vietii, nu-mi parea trist, in timp ce eu ma inecam in lacrimi.L-am intrebat "de ce"-i trist.S-a uitat la mine si mi-a zis pe nume.Ametita, l-am intrebat "de ce"?A zis ca-i place.Naiva din fire, iar l-am intrebat "de ce"?Iar el m-a privit lung si apasat, iar eu simteam ca ma scufund in emotii, ca nu-mi gasesc picioarele, ca nu-mi pot tine echilibrul, ca-mi pierd capul..apoi mi-a zis: "De ce nu te bucuri de el?"-Se referea la nume, insa cum puteam face asta?Nu l-am intrebat, am tacut.El a continuat:"Chiar nu vezi, chiar nu auzi?"-Cred ca figura mea nesigura m-a dat de gol, mi-am zis eu in minte.-"Imbratiseaza-ma prieteneste!", mi-a zis.
Eu, speriata si tulbure ca Dunarea-n prezent, am auzit un tarait, semn ca-mi suna ceasul prafuit de pe noptiera.El mi-l facuse cadou.M-am uitat pe geam, soarele era deja sus si-mi zambea sarcastic.N-am inteles de ce.M-am framantat putin, am inteles ce aveam de inteles, apoi mi-am zis sa ma bucur de nume.Incepandu-mi ziua..


5 comentarii:

  1. O cauta in fiecare ea, sperand c-ar recunoaste-o peste ani. Dar el nu prea stia ca n-ar avea un singur nume. El era pus pe glume, iar ea cu gandul la o alta lume ...

    RăspundețiȘtergere
  2. La o lume destul de indepartata.O lume de vis.Traia doar cand visa.Asa si el, asa si ea.


    Multumesc! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Care nume? Cel de azi? Sau poate cel de maine?
    Povestea se compune in fiecare secunda din doua nume, iar fiecare secunda se rupe intr'o alta lume: azi sunt eu, maine sunt tu, iar el, el azi e el...maine e tot el dar altul. Visele in universul lor sunt prea magice pentru a fi aduse plesnind la realitate, fie din pur egoism, altruism sau simple note de pianist:
    black or white but never grey.

    Don't ever wake up xD
    long live the dreamers
    @http://www.youtube.com/watch?v=bNc9auOa1qE

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu conteaza care nume.Cred ca numele care-l primim la botez ne poate caracteriza, poate face parte din noi, iar noi ne putem simti impliniti.
    Ceea ce am scris mai sunt este interpretabil.Fiecare intelege aceasta poveste in modul sau.

    :) Multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  5. Da..! Fiecare intelege aceasta poveste in felul sau.Mi se pare absolut geniala povestea si ar merita continuata...Mie mi s-a parut una speciala plina de sentimente...incepand de la iubire si emotie pana la tristete si melancolie...

    RăspundețiȘtergere