vineri, 16 iulie 2010

Cuvinte(4)


Deznodamant:
Dupa ce eu am starnit marea,
Dupa ce ne-am despartit atunci seara,
Dupa toate ce am facut impreuna,
Dupa ce am stat sub clar de luna,
Dupa tot ce am trait noi doi..

Iti spun acum cu goliciunea unui suflet cald,
Ca inca te astept in prag.
Inca mai caut malul marii noastre,
Inca mai vad apa marii albastre.

Tot nu m-am saturat de tine,
Tot mai vreau sa stai cu mine.

"Cuvinte" pentru ca doar cuvintele sunt cele care predomina-n viata.
Conflictul cuvintelor se finalizeaza dramatic, nu prin melodrama in sine, ci prin faptul ca raul invinge binele.Furtuna produsa se prea poate considera o lupta a ei cu marea si cuvintele.Ea neavand curajul si putearea sa se lupte, iar el fiind prea un simplu el, nestiiutor cum sa o ajute.
Alege-n final ajutorul cuvintelor, cuvintele spuse nefiind suficiente."Nu te teme.." vine ca o deprindere de toate grijile lumii, cu toate ca acestea s-au dovedit a ramane doar la nivelul de cuvintele, el netrecand si la fapte.
Marea nu iarta pe nimeni, cum nici gandul nu te poarta intotdeauna inspre bine.Apoi ea se poate insela fata de sentimentele simtite.Considera ca simte "dragoste" si poate chiar o simtea, nu zic nu, insa nu stia cum sa-si dovedeasca acest lucru.In acelasi timp el era confuz, facea planuri in minte, unde ii si ramaneau si nimic mai mult, avand multe lipsuri.Era prea euforic pentru a-si da seama ce facea sau ce trebuie sa faca."Macii" il drogau.
Linistea sufleteasca vine din interiorul individului.Cand ea se simtea protejata de el si invers.

Importanta celor mai banale cuvinte iti poate da aripi chiar daca raman pentru vesnicie doar cuvinte si nu se metamorfozeaza in fapte.
Gandesc acum ca atunci sentimentele erau profunde si poate ca eram eu-ea, insa el nu ar fi existat.


7 comentarii:

  1. Esti!Din simplul fapt ca nu stii celelalte parti la "Cuvinte".E mult mai amplu subiectul.E mult mai amlplu subiectul, in mine.

    >:d<

    RăspundețiȘtergere
  2. tu: [...], insa el nu ar fi existat.

    eu: [...], crezând cu pasiune, în ceva ce nu există, îl poţi crea.

    RăspundețiȘtergere
  3. eu am ajuns la concluzia ca toti oamenii sunt seci.
    ca sa intalnesti cu adevarat un om care sa puna pret pe cuvinte si sa le simta in adancul sufletului iti trebuie mult noroc, multa rabdare si daca il gasesti sa faci bine sa il pastrezi aproape.

    RăspundețiȘtergere
  4. Asa-i Daviantus.Insa nu doar asta.
    Ca cineva sa puna pret pe cuvinte trebuie doar sa stie cum sa-si transpuna gandurile si sa le inteleaga in adevaratul lor sens.Iar acest lucru depinde de cat este de incercata o persoana in viata ei.Si mai cred ca lucrurile incep cu noi, de la noi.Daca eu ca persoana imi inteleg cuvantul sigur atrag persoane de acelasi rang.Rar asta, cred ca stii.

    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce inseamna persoane de acelasi rang?

    RăspundețiȘtergere
  6. De aceasi categorie, cu aceleasi inclinatii, cu asemanari puternice intre o persoana si o alta.Asta am vrut sa spun.

    RăspundețiȘtergere